Powered By Blogger

Monday, April 4, 2016

Zot, më fal që nuk jam VIP-e



Zot më fal, por nuk bëhem dot lajm! Nuk bëhem dot lajm, se nuk qëlloj dot në shenjë si gugu, gugushe, lepurushe, pilivesa e ku di unë. Zot më fal se nuk dal dot e zhveshur; kur është vapë zhvishem aq sa duhet, ndërsa në dimër kam shumë ftohtë e nuk rri dot me barkun jashtë. Zot me fal që nuk realizoj dot një puthje lesbike, po qe kështu më mirë të mos bëhem lajm. Më fal sërish edhe nëse nuk mund të përdor fjalor ordiner të tipit; zogu, pjeshka, dardha.
Zot, më fal që nuk mund të kem një të dashur politikan, ose të paktën të bëj sikur kam aq shumë kërkesa e mesazhe prej tij. Më fal edhe që nuk kam një biznesmen, dmth nga ata të tipit me para shumë, që të kem një makinë porsche, megjithëse nuk futet në shijet e mia, ama do të shisja p....
Zot, më fal edhe që nuk jam aq leshverdhë, se ndoshta edhe do të kisha rënë më shumë në sy. Kështu do të mund të kisha ndonjë post drejtues se mbetem gjithë jetën popull i thjeshtë. Zot më fal edhe që nuk mund të mashtroj dot, kështu do të kisha më shumë para. Më fal edhe që nuk jam nga ato femrat e pasarelave apo ato të tipit "bussines woman", me shumë tru dmth. Më fal edhe që nuk di të kem kaq sukses që ta ndaj në Linkedin, Facebook e Instagram me ata gjynahqarët në gjuhën moderne quhen "followers", e që shohin foto e histori hirushesh çdo ditë nëper gazeta.
Zot më fal, që kam bërë kaq shumë shkollë e s'më rri mendja rehat po edhe tani 35 vjeç vazhdoj e bëj tek - tuk ndonjë kurs, do ketë diçka që nuk shkon me mendjen time patjetër se ndryshe nuk e shpjegoj dot.
Zot falmi ato që më ke dhënë se nuk dua të kem më shumë! Ndihem mirë me ç  do pjese të trupit tim edhe pse është normal, pa fryrje e, nuk bëhet dot lajm. S'ka gjë do ta gëlltis me bukë e një gotë vera mbrapa. Më fal që jam kaq popull... që mezi shtyj muajin!

No comments:

Post a Comment