Powered By Blogger

Saturday, March 26, 2016

Hajde të pimë një birrë në Belgjikë... S'mundem! Kam frikë





Hey, e dua këmbën time mbrapsh! – Merre, këmba jote është në Holandë, unë po shijoj ca minuta në Belgjikë; më pëlqen birra belge, ups edhe çokollatat. Vi shpejt, mos u mërzit, sa të kaloj vijën.
Ky është kufiri ndarës i një pike mes Holandës dhe Belgjikës në zonën që quhet Baarle Nassau dhe Baarle Hertog. Nassau i përket pjesës holandeze, ndërsa Hertog asaj belge. Që kur e pashë për herë të parë këtë vijë lidhëze, apo ndarëse vërjani emrin si të doni mendova me vete se belgjit apo holandezët qenkan shumë budallenj. Si e lë njeriu kufirin kështu të kalojë tjetri sa në një anë në tjetrën si t’i dojë kokrra e qejfit?! Do ta pish birrën në Belgjikë, opa kalo vijën… do të pish diçka më shumë e më të rëndë në Holandë, just cross the line…  Kur e kalova për herë të parë në 2008 m’u desh të kapja tim shoq (at that time my boyfriend), për dore, se thashë me vete nuk kalohet kufiri kështu, pa viza, vula, kontrolle e më the e të thashë. Në këtë provincë të vogël mbizotëron një paqe e jashtëzakonshme, njerëzit nuk duan t’ja dinë çfarë janë, duket sikur koha këtu ndal…Atëherë në atë kohë e krahasova me çfarë ndodh me ne në Tiranë.
“U qyqja u bë ajo malokja / ai maloku, deri dje nuk kishin bukë të hanin, tani na zbritën nga malet e zunë fushat… Mos i fol se është; tepelans, fierak, skraparllij, myzeqar etc = të gjithë të poshtër…” Ne zihemi për një vijë uji, vrasim për një parking, për një arë, fushë djerrë. Punë e madhe që ajo cope toke nuk na duhet, mjafton mos ta ketë as ai tjetri.
 Ndërsa sot këtë vijë simbolike do të doja ta shikoja në një prizëm më të gjerë. Si një vijë që kërkohet të prishet nga disa njerëz të egërsuar me botën e lirë. Nga njerëz që as vetë nuk e dinë çfarë kërkojnë, nga njerëz që duan që unë dhe ti t'i shohim e të kemi frikë prej tyre. Çmenduri!
Po! E pranoj unë jam edhe “Bruksel edhe Paris”, pasi janë pjesë e botës së lirë të asaj që unë  dhe ti duam të jemi. Të asaj bote që sidomos ne shqiptarët kemi ëndërruar aq shumë…

NL= Nederland= The Netherlands = Holandë
B= België = Belgium = Belgjikë

No comments:

Post a Comment