Powered By Blogger

Thursday, January 4, 2018

English version


“Why The Brain,” she asked.
“The brain is not a university, but a money machine. People need a diploma and not all of them have the brain for it, so they buy a piece of paper. It’s crystal clear, everybody knows and no one wants to see it.”
“But, they are tomorrow’s doctors.”
“That’s not my problem.”
“People are gonna die,” Sarah screamed
“That’s not my problem too,” she said again with a smiling face. 

Albanian  version

 Pse “Truri”? Cfarë bëni aty? 
– Më premto që nuk do të shkruash asgjë, ndryshe nuk kam forcë, ata do të marrin djalin.
– Po më kërcënon sërish.
– Bëhu serioze, janë njerëz të rrezikshëm.  
– Më trego gjithcka, dua të di, nuk shkruaj asgjë. Ja fotot, fshiji po deshe! – tha dhe i vuri aparatin fotografik mbi tavolinë. “S’ka më as para. Sa keq!” mendoi.
– “Truri”, nuk është universitet, por një makinë parash. Ata që kanë para paguajnë për një “copë letër”. Jo të gjithë janë të zgjuar, jo të gjithë mund të shkojnë në universitet e të marrin një diplomë për të qenë. Pra, ju duhet të blejnë ‘mend’. Sot, ata janë bërë juristë, mjekë, inxhinierë pa bërë asnjë ditë shkollë. Të gjithë kanë firmën e universitetit “Truri”.  Këtij vendi po i thahet truri Sara, kjo është gjitha. Një shoqëri që ka njerëz të pashkolluar ose keqshkolluar, por që ka shumë diploma që nuk vlejnë, është e destinuar të mbetët në errësirë, të paktën për shumë kohë, derisa të bëhem unë e pasur, ose politikane; dy rrugë ka, - tha dhe qeshi.
– Alba, ata mjekë, inxhinierë mund të vrasin njerëz.
– Ky nuk është problemi im.
– Ti cfarë lidhje ke?
– Unë jam gjithmonë aty ku ka para.


No comments:

Post a Comment