Powered By Blogger

Monday, November 10, 2014

Më fal që po të përdor



Më fal që po e përdor jetën tënde! A nuk kanë bërë të gjithë kështu me ty, ndoshta që në ditën kur ti u linde? Ndaj dhe unë po i shtohem sot në këtë mëngjes të hëne, listës së gjatë të personave të cilët të kanë përdorur ty. Një më shumë apo një më pak nuk do të ndryshonte asgjë. Në këto momente ndoshta do të jesh duke qarë, ndoshta je rrahuar aq shumë sa nuk mund të lëvizësh, ndoshta edhe të kanë degdisur andej nga erdhe. Asgjë nga këto nuk do të mund të mësoj prej teje. Di vetëm që prej momentit që të takova nuk më hiqesh nga mendja.
7 vjet më e vogël se unë ( por që të krijonte përshtypjen se mbante edhe disa vite më tepër në kurriz), ishte vajza kosovare që rasti e deshi të më kishte si përkthyese. E përdora. Po! Dhashë provën që unë mund t’ja dal. Ndërsa ajo bëri vetëm një nga sforcot e saj të rradhës pa rezultat. Me vetulla të pahequra dhe flokë të lidhura si në kohën e qëmotit ishte priste për shpresë. Në të njëjtën tavolinë ishin ulur dy anë të ndryshme të së njëjtës medalje. Ishim të dyja vajza shqiptare. Atë ditë si për dreq flokët më rrinin më bukur, tualetin e kisha bërë me nge, e ndërsa i kisha lejuar vetes edhe një fund të shkurtër.
Pasi përshëndeta disa prej atyre që njihja pashë vajzën që qëndronte si e zënë në faj. Kishte ardhur me kokën e saj, shpresonte se aty do të mund të merrte disa leksione, sa t’ja hidhte të shpëtonte. Shpëtonte nga kush?! Nga të gjithë ata që po përdorin jetën e saj. Ishte burri shqiptar me pasaportë europiane, ai që nuk donte që gruaja e tij të mësonte asgjë, të mos bënte asgjë përveç atyre që do donte dhe thoshte ai. Shkurt një shërbëtore në shtëpinë e tij. I kishte treguar një marokan në shkollën ku mëson I biri 4-vjeçar se ku mund të merrte disa leksione. U ndjeva keq e ndaj nuk më del nga mendja prej së premtes që e takova. Nuk e pyeta sesi ishte kuptuar me marokanin. Ndoshta kur njeriu e dëshiron diçka me gjithë shpirt përpiqet deri në grimën e fundit për ta arritur atë.
Nuk mund të ndiqte shkollën pasi është e shtrenjtë, madje as librat nuk mund t’i blinte, kushtonin vetëm 100 euro. Ndoshta po ta mësojë i shoqi se çfarë kishte bërë ajo mund ta kthejë mbrapsht, duke e ndarë përfundimisht nga i biri. Ishte ilegale, nuk kishte pra asgjë të ligjshme, duket sikur jeta e saj ishte ngritur mbi gjithçka të rreme. Ajo nuk mund t’i thoshte kurrësesi atij, nuk mund t’i kërkonte as paratë për librat. U përpoqa të përfytyroja se ç'fytyre  do të kishte ai njeri. Por ai mund të mbajë maskën e çdokujt e kjo pak ndryshim do të kishte për të. Doja dhe t’i bërtisja në fytyre asaj: përse? Po sa vlerë do të kishte? Çfarë di unë për jetën e saj, përveç dy gjërave të vogla që po i përdor për të shkruar diçka. Sa e padrejtë!
Harrova t’i thoja që në Kishë jepet mësim falas për gjuhën. M’u kujtua se ndoshta mund të ishte dhe muslimane. “Në djall”, - i thashë vetes çfarëdo që të ishte unë duhej të isha kujtuar. Më falenderoi për "asgjënë" që bëra për të. Iku ashtu nën shiun e imët të Rotterdamit, me kokën ulur, për t’ju kthyer fatit të saj. Më la një ndjenë boshllëku, keqardhje, habie gjithçka bashkë. Jetojmë në vitin 2015.

No comments:

Post a Comment